LED Şerit Lamba Taktım Fakat Ben Bunu Kötü Mü Takmışım? Gizlesem Daha Mı İyi Olur?

Bu şekil kötü mü durmuş? Bunu yukarı mı gizlemem lazım? Gizlersem daha mı hoş olur acaba? 😊😊
Fikirlerinizi bekliyorum.. 😊😊

LED Şerit Lamba Taktım Fakat Ben Bunu Kötü Mü Takmışım?  Gizlesem Daha Mı İyi Olur ?


.

LED Şerit Lamba Taktım Fakat Ben Bunu Kötü Mü Takmışım? Gizlesem Daha Mı İyi Olur?


Güncellemeler
+1 yıl
Adam gibi görüş bildirin.. Gizle veya yanlış kurmuşsun deyin.. Pavyonda yetiştiğinizi belli etmeyin.! Nasıl durmuş neye benzemiş demedim! Yanlış mı kurmuşum kötü mü durmuş gizlenöesi mi gerek diye sordum!!
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize tesekkürler bilgilendim ve yanlis takmisim belli gözlerimi yordu hemen yarin tavana yerlestiriyorum. Resimler de pek itici durmus yaa sizlerinde göz zevkini bozdum kusura bakmayin. :))
LED Şerit Lamba Taktım Fakat Ben Bunu Kötü Mü Takmışım? Gizlesem Daha Mı İyi Olur?
Cevapla