Hiç telefonda BiP mesajlaşma uygulamasını kullananlar var mı bu sitede? Yardıma ihtiyacım varda bir konuda yardım edebilirmisiniz lütfen?

BiP uygulamasında diyorki telefonunuzdaki kişilerinizde BiP uygulaması telefonlarında olan kişilere internete bağlı olduğunuz sürece mesajlaşabilirsiniz diyor. Tamam

Ama birde diyorki telefonunuzdaki kişilerin telefonlarında ''BiP uygulaması bulunmayan'' aşağıda listenen kişilere ise mesaj atarsanız BiP ten onlara bu mesaj Telefonlarında ki normal Mesajlar bölümünden SMS mesajı olarak gidecektir diyor.

Yani BiP uygulaması olanlara mesaj attığım zaman ancak internetleri açık olduğu zaman onlara mesaj ulaşır ve görebilirler.

Ama BiP uygulamasına sahip olmayan kişilere mesaj atarsam onların telefonuna normal mesajlar bölümüne SMS mesajı olarak normal SMS atar gibi mesaj gelir diyor.

Benim sorum şu: BiP uygulamasından telefonunda BiP uygulaması bulunan bir kişiye mesaj attığımda bu kişinin internet bağlantısı kapalıysa... ona attığım mesajı ancak internetini açtığı zaman mı ona ulaşır ve görebilir? Yoksa interneti kapalıysa ona SMS mesajı olarak mı gider?

Bunu öğrenmeye çalışıyorum umarım bileniniz vardır
Hiç telefonda BiP mesajlaşma uygulamasını kullananlar var mı bu sitede? Yardıma ihtiyacım varda bir konuda yardım edebilirmisiniz lütfen?
Cevapla