
Ben iki tane üçlü priz kullanıyorum. Bana gayet normalleşti ama anormal bir durum değil mi

Duruma gore degisiyor uyucam kati erketirik gelmiyordu alt katan 3 prizle yukariya erektirik tasidim telefona bakmam sarti kablolarda uzun baya
Yatagimin yaninda priz var :D evi yapanlar cok iyi dusunmusler :D
Cevap
3Cevap
Hemen yanımda gerek yok
ahahah =) bende yaparım bu durumu =)
uclu kullanmıyorum dırek prıze
Ne kadar üsengecsiniz ya 😂
1 tane kullaniyorum
aynısı üçlü priz
ben bir tane
yanımda var zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar