'Duck Hunt' aslında iki kişilik bir oyundur. İkinci oyuncu ördeği kontrol eder. Bunu yeni öğrendim ve şoklardayım.



Hakkat mi la. Ama hepsinden onemlisi be o ite ayar oluyordum. bir kuş kaçirmayi ver. Sinsi sinsi gulüyor serefsiz
o it oyundan soğutuyordu adamı kuş yerine onu vurmak lazımdı :D
Aynen. :)
15 yılı boşa yaşamışım demek ki vay anasını çok efkarlandım şu an
kandırıldık resmen :/ :/
Nasil anlamadim?
birisi silahla vurmaya çalışırken diğeri kuşun kaçacağı yönü kontrol edebiliyormuş
Aa şaşırdım ama ben o oyunu yalnız oynardim :))
o köpeği vuracam :D
Cevap
4Cevap
Tek bir silah oluyordu o kuşu neyle konturol ediyorduk ben çok denedim yok ağa olmuyordu kolla falan hiç bir şekilde hareket etmiyordu kuş
vay arkadas kandırılmıs gibi hisssettim birden
inanamadım
Oha cok sasrdim bilmiyodum ya :D
Yalan. Yalan de :D
tribe girdim :D
Oha :O Öylemiymiiş :D :D
inanmam!
Şaka yapıyorsun :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar