Şarj cihazım bozuldu. USB kablosunu mu tekrar almalıyım yoksa tamamını mı? Anlayan arkadaşlar bir gelsin?

Şarj cihazımın ara kablosunda bozukluk var telefon görmüyor. Prize taktığım başlığını çıkartıp, bilgisayardan şarj edeyim dedim gene görmedi yani problem usb kablosunda sanırım. Şimdi sizce, komple yeni şarj aleti mi alayım yoksa sadece ara kablo alıp kendi başlığımı takıp mı kullanayım? Sağlıklı olur mu sizce?
Şarj cihazım bozuldu. USB kablosunu mu tekrar almalıyım yoksa tamamını mı? Anlayan arkadaşlar bir gelsin?
Cevapla