



Ekran kartını deyişdim ama hala aynı, oyun başkasında düzgün çalışıyor. Ekran kartından monutore giden kabloda kopukluk var biraz sadece. Birde işlemci sıcaklığı 60-75 arası. Bunllar etkiler mi veya monutor demi sorun var acaba?




ekran kartın kaldırmıyor veya sorunlu olabilir o dededigin kopuk hasarlı kablodanda olabilir işlemcin cok muş sıcaklıgı ondanda olabilir iyi sogutucu al güzel terman macun sür sıkıcı oturtutdur :) ekran kartını nedir? oyunun adı nedir işlemcin nedir?
ekran kartında değil monitöre giden kablo çok hasastır bir yerden bulabiliyorsan bidene bana göre %95 ordandır zaten kablo eskiyse olabilir işlemciyle monitörün ilgisi yoko kablodan
Cevap
1Cevap
warband değilmi bu hocam?
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar