Arkadaşlar kombi alıcam memnun olduğunuz markalar veya en iyi marka hangisi? .

Arkadaşlar kombi alıcam memnun olduğunuz markalar veya en iyi marka hangisi? .

Selamlar, benim de araştırmalarım sonucunda bulduğum kombilerden sizin için güzel bir tavsiyelerde bulunabilirim. Şimdiden keyifli okumalar.

Bizim evde kullandığımız marka ile başlamak istiyorum. Demirdöküm, ısıtma ve soğutma sistemleri konusunda Türkiye'de tanınmış bir markadır. Demirdöküm Nitromix 24, 24 kW ısıtma kapasitesi sunan bir kombi modelidir. Bu kombi, yoğuşmalı bir tasarıma sahiptir ve enerji verimliliğine odaklanır. Genellikle güvenilir bir ısıtma çözümü olarak tercih edilir.

Piyasanın önde gelen markası Baymak, Türkiye'de popüler bir ısıtma ve soğutma cihazları üreticisidir. Duotec Compact, yoğuşmalı bir kombi modelidir ve kompakt bir tasarıma sahiptir. Verimliliği ve kullanım kolaylığı ön planda tutar.

Yine oldukça popüler olan Vaillant, dünya genelinde tanınmış bir ısıtma teknolojileri üreticisidir. Ecotec Intro, yoğuşmalı bir kombi modelidir ve 18/24 kW ısıtma kapasitesine sahiptir. Verimli ısıtma sağlar ve kullanıcı dostu bir kontrol paneline sahiptir.

Bir Alman markası Bosch, birçok ülkede bilinen bir markadır. Condens 2200i W, yoğuşmalı bir kombi modelidir ve 24/25 kW ısıtma kapasitesine sahiptir. Bu model enerji tasarrufuna odaklanır ve sıcak su sağlama kapasitesine sahiptir.

Alarko, Türkiye merkezli bir ısıtma cihazları üreticisidir. Super Fit Suf 24, premiks tam yoğuşmalı bir kombi modelidir ve 24 kW ısıtma kapasitesi sunar. Enerji verimliliği ve dayanıklılık ön plandadır.
Kombi alımlarında teknik servise danışmakta her zaman fayda vardır. Bilir bir kişinin yönlerdimesi doğrultusunda alacağınız kombiden daha fazla tatmin olacağınıza eminim.
bir doğalgaz firmasının bayisi olarak söyleyeyim
en iyi kombi hangisi dersen buderus ve Viesmann (vismanda arıza çok çıkabilir) ama fiyatları diğer markalara göre biraz daha yüksektir.
hangi markayı tavsiye edersin dersen de Alarko veya Demirdöküm derim. (servis durumlarında iyiler)
evin büyükse yoğuşmalı tercih et, ufaksa normal. ufak evde yoğuşmalı kullanırsan avantajdan çok dezavantajın olur.
ben Alarko bayisiyim.
bir kombinin ortalama kullanım ömrü 10 yıldır (8 yılda gidebilir-12 yılda gidebilir)
bana sorarsan aldıktan sonra servis konusunda makul ve hızlı olan bir markanın ürününü seç)
kombiyi 1 kez alıyorsun ama her sene servis çağırıyorsun (gerek temizlik ve bakım için gerek olası arızaları gidermesi için)
airfel almanı tavsiye ederim japon daikin satın aldı şiddetle tavsiye ediyorum diğer bilindik markalara fazladan ücret ödemene gerek yok
reca ederim görevimiz :)
Cevap
4Cevap
güncel video
Bendurus ya da demir döküm?
Demirdöküm kullanıyorum memnunum
Buderus. Pahalı ama çok kaliteli bir marka.
Buderus
Bendurus ya da demir döküm?
Demirdokum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?