Arkadaşlar bilgisayarım direk nete bağlanmıyor bende fn F2 ile giriyordum fn tusu bozuldu nasıl bağlanıcam nete yardım eder misiniz?

arkadaşlar nete fn F2 şeklinde bağlanıyordum fn tusu bozuldu nasıl giricem yardımmm
Arkadaşlar bilgisayarım direk nete bağlanmıyor bende fn F2 ile giriyordum fn tusu bozuldu nasıl bağlanıcam nete yardım eder misiniz?
Cevapla