Bu gün gözlük aldım ama hiç kendime yakıştıramıyorum yarında okul var, üniversiteye gidiyorum ama takmak hiç içimden gelmiyor...
Gözlük takan kızları çirkin buluyor musunuz?
Gözlük takan kızları çirkin buluyor musunuz?
ben almanyada yasiyorum burda göz doktorunda calisiyorum
yakismio diye takma kafana alisacaksin belkide yakismistir ama sen kendi kendine yakistiramamissin.
takmassan gözlerin gözlüksüz bakmaya alisir bu yüzden gözlügü bi anda takinca alisamassin ve bas agrilar vs. gibi seyler baslar.
sagligin icin tak hem lens de taktirabilirsin orda ne kadar bilmiyorum ama burda yarim senelik bakimiyla beraber 100 falan:) iyi geceler...
kırmızı çerçeveli bi gözlük denemiştim zamanında
ulen kendimi miss turkey gibi hissettim, aynaya bakarken "vay be bende de potansiyel varmış" dedim
kendine yakışanı bulabilirsin kanımca
Bende takmak istemiyorum ama zamanla sanki o gözlük gözünde yokmus gibi oluyor bence takmadan takmalısın ;) herkesi kendine beğendirme yerinee sen kendini beğenebilirsin
Bir kiz veya bir erkegin ne aksesuar taktigi nasil giyindiginin asiri bir onemi yoktur.Olay tamamen karizma ve cekicilige dayali.
Cevap
26Cevap
ya birşey söyleyim ben de gözlük takalı 1 hafta oluyo gittim kızıl kemik ray ban aldım numara yüksek değil takmayadabiliyorum ama gözlük takmaya başlayalı çevrem çoğaldı valla ya :D herkes acayip yakıştırıyo hiç konuşmadığım biri geldi gözlük çok yakışmış dedi o derece bence hiç öyle çirkin olurum falan diye düşünme tak gitsin tabi ya çerçevesiz ya da kemik al diğerleri çok mal gösteriyo. .s
Ilk gözlün olduğu için yüzünde fazlalık yada cok deyisik gibi gele bilir. Ama zamanla alisip ve bi aksesuvar gibi göre bilirsin ve gözlügünde özeligi modası var. Ve dersde takman lazim ise lens gerek yok ama hep takmalisen lensde var.
link
çok çirkin ya ıyy hiç sevmem.
Çirkin değilde genelde klasik gözlük takan kızlardan pek hoslanmam ama bazılarını'da gerçekten çok çekici yapıyor ama böyle yargılamamak lazım sonuca hepimiz'in basına gelebilcek bir olay sana tavsiyem gözlük sevmiyorsan lens kullanabilirsin.
bende de zorunluluk var ama ben sadece derslerde takıyorum.. çok ileri değilse sadece derslerde takabilirsin. bir de ben siyah çerçeveli hoş bir gözlük takıyorum zaten çok hoş duruyor. sen de güzel bir gözlük seçebilirsin.
Bazıları çok seksi oluyoo. Çerçeveni güzel seçersen yeme de yanında yat.
kendine yakışacak bir gözlük mutlaka bulursun.. O da olmadı lens dene:)
guzellık cırkınlıkle alakası yok bence takılması gerıyorsa saglık ıcın takılır takmazdan ılerde numarası artar senın ıcın daha kotu olur 1 ay ay kullan bakalım saglıgı dusun kımseyı degıl
Gözlüge bakli benim göz sorunum yok ama bazen accesuar olarak takiyorum nerd gözlükler varya. cok moda cok hos :)
artık gözluk zorunlulugunun kalktıgını bılıo olmalısın .. numaralı LENS ler var ondan alırsın knedıne .. hiç bir sıkıntın kalmaz..
çerçevesi ve modeli yüzüne yakışan bişeyler alsaydın bazı kızlara gözlük çok yakışıyo bence. sende onlardan biri olablrsn belkide:)
off nekadar bana cekici geldiklerini bir bilsen hasta oluyorum gözlüklü kızlara kalp hastası veeee aşasıda hasta oluyor
Yakışıyorsa sorun yok ama tercihim gözlüksüzlerden yana olur
Şık bir çerçeve, inceltilmiş camlar çok da güzel bir aksesuar olur. Kesinlikle itici olmazsın. Kavanoz dibi gözlükler olursa aynı şeyi düşünmem.
Sırf birileri beğenmeyecek diye sağlığımdan olmazdım senin yerinde olsam..Takarım yani
Gözlüklü sıska ve beyaz tenli kadın bence mükemmel görünüme sahiptir :)
Gözlük takmak ayrıcalıktır bunun farkına var :) bazen gözüm bozuk olsada gözlük taksam diyorum :) :)
Asla gözlük takmak insana ayrı bir tarz katıyo bu konuda için rahat olsun, bende yaklaşık bir senedir takıyorum, kızlar bu kadar değiştirir mi bir insanı diye takılıyorlar bile ;)
Valla bende kullanıyorum ama yüzüme yakıştığını bildiğim için dert etmiyorum. Hem bu kadar dert edersen lens kullanırsın olur biter.
sağlığın mı önemli yoksa güzelliğin mi sorarım sana ne olacak yani gözlük takıyorsan kötü birşey değilki gözlük.
gözlük takan kızlar çekici gelir bana,bende pilot gözlüğü takıyorum numaralı:)
bende kullanıyorum hiç yakışmamış diyeni duymadım henüz bayanlara daha güzel oluyor emin ol
Hayır çirkin olmazlar. Gözlüğünü rahatlıkla takabilirsin.
Yüzüne uygun bir gözlük seçersen gayet yakışır. Senin iyi görmen sana yakışmasından daha önemli.
Millet gözü bozuk olmadığı halde takıyor şekil yapmak için.
İstemiyorsan lens tak.
Gözlük takmak istemiyorsan numaralı lens kullan şahsen ben öyle yapıorum .
Nerd ve kemik gözlükler yakışıyor. Bazı kızlar sadece nerd taksınlar diye yaratılmışlar sanki.
Yakışmayana da hiç yakışmıyor yahu. Arası yok.
Tek aşık olduğum kız gözlüklüydü belki gözlük takmasa aşık bile olmazdım
yakışan gözlüğü bulabilirsin..pek kafaya takılacak bir durum olmamalı
yani yakışana da çok iyi gözüküyor da :/ bütün gözlüklü kızlar çirkin diye bişey de yok
Yarın Kurban Bayramı ve Okulmu Var :/ İlginç :D
avrupada yasiyorum dedim.
yoo dememişsin :D bendede bi körlük var bi göz doktoruna görüniyim :D
ö.d bende sorun var, ilmisim demeki
dediğim gibi yakışıyodur sen kendini farklı görmeye alışmamışın :)
Kalın çerçeveler fena değil !
Takma :(
bence çok tatlı oluyorlar.
Hayır.Çirkin bulmuyorum.
sexi de olabiliyor bazen:D
Çok kasıyosa lens kullan.
lens kullan o halde
Lens kullan bence
Bence çok çekici
Bence lens tak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar