Üniversiteye başlayacağım, evimizde wifi yok acaba telefona kaç gb internet alsam yeter sizce? Şu anda 30 gb kullanıyorum ama 1 aya yetmiyor, üniversiteye geçince gb'ları arttırmayı düşünüyorum.
19 sa
Aşk İlişkileri
Gündem
Güzellik & Bakım
Özel Gün & Sürprizler
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Üniversite Tercih
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer Üniversiteye başlayacağım, evimizde wifi yok acaba telefona kaç gb internet alsam yeter sizce? Şu anda 30 gb kullanıyorum ama 1 aya yetmiyor, üniversiteye geçince gb'ları arttırmayı düşünüyorum.
Cevap
1Cevap
900 liraya bi super box alın
Ben ilçede yaşıyorum bizim burada internet altyapısı olmadığı için evimizde wifi yok Ben 21 yaşındayım. Şimdi benim hattım abimin adına ve faturalı hat, aylık 30 GB internetim var ama bana yetmiyor, genelde 15 ya da 20 günde bitiyor. Bir de bitince de internet kullanımı tamamen kesiliyor aşımsız tarife olduğu için. Aslında bu paket en ucuz paket aylık 292 TL ama interneti az, üstelik ben sosyal medya kullanmıyorum yani Instagram'ım, TikTok'um falan yok, sadece YouTube'da takılıyorum. Şimdi ben kullandığım mobil operatörün mobil uygulamasından baktım, 65 GB internet + sınırsız sosyal medya paketi ile beraber aylık 680 TL'lik bir tarife varmış. Ben de dün akşam abimle konuştum ve abime, üniversiteye geçince bu tarifeye geçmeyi düşünüyorum dedim ama abim kabul etmedi, yok şimdiki tarifen daha güzeldir sen bunu kullan, üniversitede 30 GB internet sana yeter niye yetmesin dedi. Sonra ben de, abi ama gerçekten 30 GB az, çok çabuk bitiyor, sonra dedim abi parası neyse her ay ben öderim, burs alınca paranın bir kısmını telefon faturasını ödemek için ayırırım dedim ama abim kabul etmedi şimdi Ben ilçede yaşıyorum burada İnternet altyapısı olmadığı için evimizde Wi-Fi yok birde gideceğim üniversite ile aramızda da 40 km mesafe varmış yani gidiş geliş 2 şer minibüs değiştireceğim bende İnternet lazım olur diye demiştim yani belki üniversite de 30 gb İnternet yetmeyebilir diye düşündüm Bilmiyorum abim bana ben üniversiteye giderken o zaman telefonumda 10 gb İnternet vardı ve bana rahatlıkla 1 aya yetiyordu zaten sen üniversite de o kadar çok telefona bakmazsın ki dersleri dinlersin sonra ders dışında arkadaşlarınla vakit geçirirsin o yüzden sana 30 gb yeter demişti bana
Anlamadım 30 gb ile mi idare et diyorsunuz?
Neyi dene diyorsunuz anlamadım kaç gb internet dene dememişsiniz
100 en az yoksa çok kısıtlı olur biter hemen
Ben 21 yaşındayım. Şimdi benim hattım abimin adına ve faturalı hat, aylık 30 GB internetim var ama bana yetmiyor, genelde 15 ya da 20 günde bitiyor. Bir de bitince de internet kullanımı tamamen kesiliyor aşımsız tarife olduğu için. Aslında bu paket en ucuz paket aylık 292 TL ama interneti az, üstelik ben sosyal medya kullanmıyorum yani Instagram'ım, TikTok'um falan yok, sadece YouTube'da takılıyorum. Şimdi ben kullandığım mobil operatörün mobil uygulamasından baktım, 65 GB internet + sınırsız sosyal medya paketi ile beraber aylık 680 TL'lik bir tarife varmış. Ben de dün akşam abimle konuştum ve abime, üniversiteye geçince bu tarifeye geçmeyi düşünüyorum dedim ama abim kabul etmedi, yok şimdiki tarifen daha güzeldir sen bunu kullan, üniversitede 30 GB internet sana yeter niye yetmesin dedi. Sonra ben de, abi ama gerçekten 30 GB az, çok çabuk bitiyor, sonra dedim abi parası neyse her ay ben öderim, burs alınca paranın bir kısmını telefon faturasını ödemek için ayırırım dedim ama abim kabul etmedi şimdi Ben ilçede yaşıyorum burada İnternet altyapısı olmadığı için evimizde Wi-Fi yok birde gideceğim üniversite ile aramızda da 40 km mesafe varmış yani gidiş geliş 2 şer minibüs değiştireceğim bende İnternet lazım olur diye demiştim yani belki üniversite de 30 gb İnternet yetmeyebilir diye düşündüm Bilmiyorum abim bana ben üniversiteye giderken o zaman telefonumda 10 gb İnternet vardı ve bana rahatlıkla 1 aya yetiyordu zaten sen üniversite de o kadar çok telefona bakmazsın ki dersleri dinlersin sonra ders dışında arkadaşlarınla vakit geçirirsin o yüzden sana 30 gb yeter demişti bana
Sizce abim haklı mı?
45-50gb falan yapman lazım 30 yetmiyosa
Ben 21 yaşındayım. Şimdi benim hattım abimin adına ve faturalı hat, aylık 30 GB internetim var ama bana yetmiyor, genelde 15 ya da 20 günde bitiyor. Bir de bitince de internet kullanımı tamamen kesiliyor aşımsız tarife olduğu için. Aslında bu paket en ucuz paket aylık 292 TL ama interneti az, üstelik ben sosyal medya kullanmıyorum yani Instagram'ım, TikTok'um falan yok, sadece YouTube'da takılıyorum. Şimdi ben kullandığım mobil operatörün mobil uygulamasından baktım, 65 GB internet + sınırsız sosyal medya paketi ile beraber aylık 680 TL'lik bir tarife varmış. Ben de dün akşam abimle konuştum ve abime, üniversiteye geçince bu tarifeye geçmeyi düşünüyorum dedim ama abim kabul etmedi, yok şimdiki tarifen daha güzeldir sen bunu kullan, üniversitede 30 GB internet sana yeter niye yetmesin dedi. Sonra ben de, abi ama gerçekten 30 GB az, çok çabuk bitiyor, sonra dedim abi parası neyse her ay ben öderim, burs alınca paranın bir kısmını telefon faturasını ödemek için ayırırım dedim ama abim kabul etmedi şimdi Ben ilçede yaşıyorum burada İnternet altyapısı olmadığı için evimizde Wi-Fi yok birde gideceğim üniversite ile aramızda da 40 km mesafe varmış yani gidiş geliş 2 şer minibüs değiştireceğim bende İnternet lazım olur diye demiştim yani belki üniversite de 30 gb İnternet yetmeyebilir diye düşündüm Bilmiyorum abim bana ben üniversiteye giderken o zaman telefonumda 10 gb İnternet vardı ve bana rahatlıkla 1 aya yetiyordu zaten sen üniversite de o kadar çok telefona bakmazsın ki dersleri dinlersin sonra ders dışında arkadaşlarınla vakit geçirirsin o yüzden sana 30 gb yeter demişti bana
Sizce abim haklı mı?
Yani parayı veren o sende eğer kendi faturanın odeyebileceksen söylersin senin kartın kayıtlı olur. Yani parayı veren düdüğü çalar biraz
Sınırsız bi paket alsan rahat edersin gibi
Ben 21 yaşındayım. Şimdi benim hattım abimin adına ve faturalı hat, aylık 30 GB internetim var ama bana yetmiyor, genelde 15 ya da 20 günde bitiyor. Bir de bitince de internet kullanımı tamamen kesiliyor aşımsız tarife olduğu için. Aslında bu paket en ucuz paket aylık 292 TL ama interneti az, üstelik ben sosyal medya kullanmıyorum yani Instagram'ım, TikTok'um falan yok, sadece YouTube'da takılıyorum. Şimdi ben kullandığım mobil operatörün mobil uygulamasından baktım, 65 GB internet + sınırsız sosyal medya paketi ile beraber aylık 680 TL'lik bir tarife varmış. Ben de dün akşam abimle konuştum ve abime, üniversiteye geçince bu tarifeye geçmeyi düşünüyorum dedim ama abim kabul etmedi, yok şimdiki tarifen daha güzeldir sen bunu kullan, üniversitede 30 GB internet sana yeter niye yetmesin dedi. Sonra ben de, abi ama gerçekten 30 GB az, çok çabuk bitiyor, sonra dedim abi parası neyse her ay ben öderim, burs alınca paranın bir kısmını telefon faturasını ödemek için ayırırım dedim ama abim kabul etmedi şimdi Ben ilçede yaşıyorum burada İnternet altyapısı olmadığı için evimizde Wi-Fi yok birde gideceğim üniversite ile aramızda da 40 km mesafe varmış yani gidiş geliş 2 şer minibüs değiştireceğim bende İnternet lazım olur diye demiştim yani belki üniversite de 30 gb İnternet yetmeyebilir diye düşündüm Bilmiyorum abim bana ben üniversiteye giderken o zaman telefonumda 10 gb İnternet vardı ve bana rahatlıkla 1 aya yetiyordu zaten sen üniversite de o kadar çok telefona bakmazsın ki dersleri dinlersin sonra ders dışında arkadaşlarınla vakit geçirirsin o yüzden sana 30 gb yeter demişti bana
Dene madem yeterse devam et, yetmezse de istediğin pakete geç. üniversiteye geçince derslerin çok zorlamazsa part-time çalış
Sizce abim haklı mı?
Yani her insan bir değil ona yetmiş diye sana da yeticek diye bir şey yok. Ama sosyal medya kullanmaman avantaj belki yeter.
Eve alın
Ben ilçede yaşıyorum bizim burada internet altyapısı olmadığı için evimizde wifi yok
Ben 21 yaşındayım. Şimdi benim hattım abimin adına ve faturalı hat, aylık 30 GB internetim var ama bana yetmiyor, genelde 15 ya da 20 günde bitiyor. Bir de bitince de internet kullanımı tamamen kesiliyor aşımsız tarife olduğu için. Aslında bu paket en ucuz paket aylık 292 TL ama interneti az, üstelik ben sosyal medya kullanmıyorum yani Instagram'ım, TikTok'um falan yok, sadece YouTube'da takılıyorum. Şimdi ben kullandığım mobil operatörün mobil uygulamasından baktım, 65 GB internet + sınırsız sosyal medya paketi ile beraber aylık 680 TL'lik bir tarife varmış. Ben de dün akşam abimle konuştum ve abime, üniversiteye geçince bu tarifeye geçmeyi düşünüyorum dedim ama abim kabul etmedi, yok şimdiki tarifen daha güzeldir sen bunu kullan, üniversitede 30 GB internet sana yeter niye yetmesin dedi. Sonra ben de, abi ama gerçekten 30 GB az, çok çabuk bitiyor, sonra dedim abi parası neyse her ay ben öderim, burs alınca paranın bir kısmını telefon faturasını ödemek için ayırırım dedim ama abim kabul etmedi şimdi Ben ilçede yaşıyorum burada İnternet altyapısı olmadığı için evimizde Wi-Fi yok birde gideceğim üniversite ile aramızda da 40 km mesafe varmış yani gidiş geliş 2 şer minibüs değiştireceğim bende İnternet lazım olur diye demiştim yani belki üniversite de 30 gb İnternet yetmeyebilir diye düşündüm Bilmiyorum abim bana ben üniversiteye giderken o zaman telefonumda 10 gb İnternet vardı ve bana rahatlıkla 1 aya yetiyordu zaten sen üniversite de o kadar çok telefona bakmazsın ki dersleri dinlersin sonra ders dışında arkadaşlarınla vakit geçirirsin o yüzden sana 30 gb yeter demişti bana
Sizce abim haklı mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Üniversite hayatı başladığında ödev araştırmaları, online dersler ve gün sonu dijitalde kafa dağıtmalar derken veri kullanımı ciddi anlamda fırlıyor. Şu an 30 GB bile yetmiyorsa, evde Wi-Fi olmamasını da hesaba katarsak en az 70-100 GB bandında bir paket bakman çok daha rahat etmeni sağlar. Hatta operatörlerin sosyal medya veya video platformlarında geçerli sınırsız ya da ek kotalı paketlerini incelemek tam sana göre olabilir. Bizim kampüste Gamer arkadaşım Can da Wi-Fi yokken hotspot ile tüm günü kurtarıyordu. Sen gün içinde en çok hangi platformda vakit harcıyorsun 📱⚡
Ben sosyal medya kullanmıyorum YouTube ve Google da çok vakit harcıyorum
YouTube video akışları kotayı en çok tüketen şey zaten. 100 GB civarı bir paket seni bayağı rahatlatır 🎬📱