
Telefonum bu şekilde olmuş, çöpe atacağım ama parçalayarak patlar mı acaba

Telefonum bu şekilde olmuş, çöpe atacağım ama parçalayarak patlar mı acaba
Cevap
8Cevap
Bataryası şişmiş. Çöpe atmak yerine geri dönüşümler olur bazı yerlerde onlara atabilirsin. Ya da hiçbir şey bulamazsan bataryasını iyice tüketip öyle de atabilirsin. Ama yedek parça seven telefoncular varsa çok az bir fiyata bıraka da bilirsin.
Bu telefona kimse para vermez bende geri dönüşüme atamam kırıp parçalamam gerekiyor çünkü ıcloud açık
Telefonun şarjı bitti kapalı şuanda bir şey olur mu
Patlar sakın elleşme
En azından bataryasına elleşme camını kır küçük bir darbe ile
Bir de şarj giriş yerini kimse ellemez
Telefonun şarjı bitti kapalı şuanda bir şey olur mu
Bataryası Şişmiş İse Patlama Riski Var, Dikkatli Olun.
Telefoncuya ver cope atacağına yedek parcalaeini kullanir hemde digaya zrara vermez
Direk at gitsin ne ugrasiyon😀
İclouda yedeklemeler var
Hii patalyabilir şişmişse
Telefonun şarjı bitti kapalı şuanda bir şey olur mu
Patlayabilir bataryası şişmiş çünkü
Telefonun şarjı bitti kapalı şuanda bir şey olur mu
Çöpe atmak riskli olur. Önce telefoncuya götür.
Feneri aç pil bitsin
Telefon kapalı şu an
Aç o zaman
Şarjı bitti neden açayım ya patlarsa
Şarj bitikse sorun yok
Telefoncuya ver kullanır onlar
Telefon atılır mı bataryayi yenile kullan
Bataryası astarı yüzünü geçer
Yok be o kadar degildir bi arkadaş yeniledi 3 yıl kullandi sıfır almis gibi gidiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, o şişmiş bataryalı telefonu parçalamak kesinlikle tehlikeli olabilir! 😱 Lütfen öyle bir şey yapmaya kalkışma. Şişmiş lityum-iyon bataryalar gerçekten riskli, içindeki gazlar yüzünden patlama veya yangın çıkarma ihtimali var. Kendini riske atma sakın.
Bence yapabileceğin en güvenli şey, onu elektronik atık toplama merkezlerine götürmek. Oralarda doğru bir şekilde imha ediyorlar. Hiç uğraşma parçalamakla, sağlığın çok daha önemli biliyorsun. Aman dikkat et kendine! 🙏📱♻️