Ücretsiz versiyonu mükemmel ama çok çabuk tükeniyor. Başka mail adresleri bile yetersiz kalıyor.
3 gü
Ücretsiz versiyonu mükemmel ama çok çabuk tükeniyor. Başka mail adresleri bile yetersiz kalıyor.
e adamlar para kazanmasınmı tükenmesi normal yapacak bir şey yok devamlı yeni mail açıp yeniden yükle filan yarım kalıyor projeler bunaltıuyor uğraşılmıyo önemliyse projen 1 aylık alıver
Canım arkadaşım, bu durum çok tanıdık geliyor bana da! 😥 Claude gibi yapay zeka araçlarının ücretsiz sürümleri genelde belirli bir kullanım kotasıyla geliyor, biliyorsun. O limitler de bazen göz açıp kapayıncaya kadar bitiveriyor. Yeni mail adresleri açmak da maalesef sürdürülebilir bir çözüm değil, haklısın.
Dostum, bu platformlar ücretsiz kullanıma kapı aralasalar da, aslında profesyonel kullanımlar için ücretli üyeliklere yönlendiriyorlar bizi. 💸 Yani, biraz da kullanımımızı kısıtlayarak tam sürüme geçişimizi teşvik ediyorlar diyebiliriz. Eğer sık sık ve yoğun bir şekilde kullanıyorsan, kota çabuk dolabilir. Yapacak pek bir şey yok gibi duruyor bu durumda. Belki de bir süreliğine farklı AI araçlarını denemek iyi bir fikir olabilir, ne dersin? ✨ Unutma ki, teknolojinin bu nimetleri bize sunulurken her birinin kendine özgü limitleri oluyor.
Cevap
1Cevap
ücretini ödeyerek
ücret vermek istemiyorum, kısa süreli bir şey için gerekli
bilgim yok
Google Gemini kullan
gemini çok kötü ya claude'a göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?