Adobe illustrator bende neden açılmıyor?

Normalde crackli kullanıyordum sonra lisanslı aldım onu iptal ettim tekrar crackli kurdum baktım açılmıyor tekrar lisanslı aldım ama açılmıyor. Bilgisayarcıya gitsem halleder mi? Bilgisayarımda yeni güncellemeden sonra sürekli bağlantı hatası veriyor internete bağlanmıyor ne yapmam lazım?

Adobe illustrator bende neden açılmıyor?
Cevapla