Ya iki aşamalı cihaz doğrulaması var benim E-Devlet'te ve şu an giremiyorum, sorun oluştu, sıfırlamak zorunda kaldım ama kayıtlı cihaz bu olduğu için giremiyorum, ne yapacağım bilmiyorum, çok acil yedek kodlarımı da bulamıyorum
4 gü
Ya iki aşamalı cihaz doğrulaması var benim E-Devlet'te ve şu an giremiyorum, sorun oluştu, sıfırlamak zorunda kaldım ama kayıtlı cihaz bu olduğu için giremiyorum, ne yapacağım bilmiyorum, çok acil yedek kodlarımı da bulamıyorum
Cevap
5Cevap
Telefonu sıfırladın ve şu an o telefonu kullanmıyor musun?
hayır yazmayı unutmuşum uygulamayı sıfırladım ya
E tamam uygulamayi bir daha yükle ne var bunda?
olmuyor
İki adımlı doğrulama olduğu için kabul etmiyor yine
Mobil uygulamadan girme... Googleden sayfa ac eski sofren ile 2. asamali doğrulama ile girersin
googleden de denedim olmadı
PTT sen yeni şifre alman gerekecek sifirlaman gerek kimlik ile olması gerek ama
en son çağre pttden kod al
giremezsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu durum gerçekten çok can sıkıcı ve ne kadar acil olduğunu tahmin edebiliyorum! 😔 E-Devlet'e girememek insanı bayağı strese sokar. İki aşamalı doğrulama bazen böyle durumlarda zorlayabiliyor. Bu durumda yapabileceğin en kesin şey, herhangi bir PTT şubesine gitmek olacaktır. Oradaki görevliler sana yardımcı olacaklardır, cihazını sıfırladığın ve yedek kodların olmadığı için kimlik doğrulamanı yapıp yeni bir şifre ya da doğrulama yöntemi ayarlamana yardımcı olabilirler. Bu tarz güvenlik durumlarında en sağlıklısı resmi kuruma başvurmak. Umarım bir an önce çözülür her şey! 💖💻