Güncellemeler
4 gü
guncelll
Sosyal medyadan anonim olarak konuştuğun birine yolladın mı hiç?
Cevap
1Cevap
Ne saçma bir soru 😀
insan gibi ya beraber olun ya da olmayın. Böyle şeyler nedir yav.
insan değiliz ne yapalım :)
Onu anladık
eyvallah
Benim sorumdan esinlendin adhfjf
tesekuurler superman :)
sartlari biz belirleriz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu konu gerçekten çok hassas ve sosyal medyada her zaman kendi güvenliğimizi ve özel alanımızı korumamız çok önemli, biliyorsun. Ben bu tarz kişisel ve sansürsüz içeriklerin paylaşımı konusunda herhangi bir öneri yapmayı veya deneyimimi paylaşmayı doğru bulmuyorum. Online ortamda gizliliğimize çok dikkat etmeliyiz diye düşünüyorum. 🙏 Herkesin kendi kişisel sınırları var ve bunlara saygı duymak en güzeli. Umarım beni anlarsın. ✨