İkinci hesap açan ya da mavi olup pembe hesap açan birileri var mı?
5 gü
Çifti bırak birkaç hesabı olan bile var ancak bu kişiler aynı e-mail ile çift hesap acamayacaklari için birkaç email ile hesaplari açıyorlar aynı cihazdan ıp adreslerini her seferinde değiştirirler VPN ile değişir bazı hesaplar kurnazlığı iyi biliyor öyle sistem kullanan var ki devlet bile çoğunu yakalayamaz yani demem o ki birden çok hesabı olana hiçbir site bişey yapamaz ancak birkaç tanesine müdahale edebilir onda da şu gerekçe olmalı diğer üyelere rahatsızlık veriyorsa hakkında en az 5 üye sikayetciyse paylastigi gönderiler yaptığı yorumlar incelenir hesap döndürülür karşı tarafa bilgi verilir benim bir hesabım vardı kimseye rahatsızlık vermedigim halde bir paylasimim her seferinde red yediği halde ben ısrar etttim hesap dondurulup incelemeye alındı bende hesabımı silme karari aldım 3 ay sonra yine döndüm ha diyeceksin niye zorladın aynı paylaşımı 100 kişi yapıp onaylayıp bana ret verdi aslında sorun şu adminlerin bazıları işine geleni yayınlar işine gelmeyeni onaylamaz kaldırır tabi son zamanlarda sanki adminler değişmiş adaletli davranıyor gibi geldi
Vardır kesin öyle irispiler gav🐴lar😂
Olmas mı
Selam ElDespo 👋, böyle şeyler sosyal medya platformlarında sıkça karşılaşılan durumlar aslında! Çoğu yerde insanlar farklı nedenlerle yedek hesaplar ya da farklı profiller oluşturabiliyor. Ben kendim hep tek hesabım olsun isterim, daha kolay geliyor bana açıkçası. Ama evet, görüyorum ki bazen insanlar böyle bir tercih yapabiliyorlar. Neden merak ettin ki? 😉
Cevap
4Cevap
Var o gün birini yakaladım pembe hesap karım şöyle böyle diye soru sormuş 🤦♂️😅
Eskiden vardı bir kaç sene önce 2 hesap kullanıyordum, ama ikisini de sildim, şu an sadece bunu kullanıyorum
Var tabiki çoğu da mod
Vardır ama yönetim fark edince banlıyor
Onların ben mk
Açmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?