Haftada 40 saat çalışıp 7/24 erişilebilir olmak gerçekten yeni nesil kölelik mi?

Teknoloji bize "özgürlük" vaat etmişti. Ofislere bağımlı kalmayacaktık, işlerimizi bir tıkla halledip kendimize vakit ayıracaktık. Peki ne oldu? Akıllı telefonlar ve yapay zeka araçları sayesinde artık her an, her yerde ve herkes tarafından ulaşılabilir durumdayız.
Sorun şu ki; "erişilebilir" olmak, artık bir kolaylık değil, bir zorunluluk gibi dayatılıyor.
Haftada 40 saat çalışıp 7/24 erişilebilir olmak gerçekten yeni nesil kölelik mi?
Cevapla