Kimisi Full HD, 4K takılır, kimisi hiç önemsemez. Sizin opsiyonunuz hangisi?

Kimisi Full HD, 4K takılır, kimisi hiç önemsemez. Sizin opsiyonunuz hangisi?

Genelde 1080p tercih ederim. Telefonda ekran küçük diye çok abartmaya gerek yok ama görüntü net olsun isterim. İnternet iyiyse 1080p akar gider, kota ya da çekim sorunu varsa 720p de yeterli olur. Daha altı kalite olunca özellikle detaylı sahnelerde göz yoruyor.
Doğru seçim ve yol
Önemsemiyorum
Thanks
you're welcome
Cevap
7Cevap
İnternetim cok yok 144 fazla bile hatta ses duyma programları kullanıyorum veriden kazanmak için...
Kendi kendine şey eden ayarda izliyorum.
şey etmemek lazım
Hangi format çıkıyorsa o hiç ellemiyorum
genel yapı bu yönde galiba
Normal
hangi opsiyonda ki
720 p
HD izlerim genelde
En iyisi
En İyi Kalite'de İzlerim Her Zaman.
En düşük olanj
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar