
Her şeyi denedim ama belki bilen vardır sormak istedim. Siyah çıktı alamıyorum. Ne yapabilirim Canon e414 kartuş dolumu yaptım ama vakum aparatım yoktu hava boşaltımı yapamadım hava boşluğu var mı yok mu bilmiyorum

Her şeyi denedim ama belki bilen vardır sormak istedim. Siyah çıktı alamıyorum. Ne yapabilirim Canon e414 kartuş dolumu yaptım ama vakum aparatım yoktu hava boşaltımı yapamadım hava boşluğu var mı yok mu bilmiyorum
Cevap
2Cevap
Siyah kartuşun modeli nedir? (PG-445 mi?
PG-46
O zaman Kartuş hava yapmıştır ya da
Baskı kafası kurumuş/tıkanmıştır.
Kartuş elektronik olarak sağlam görünse de baskı kafası yanmıştır.
Kartuşu çıkar.
Altındaki bakır uçlara dokunmadan, baskı yapan kısmı sıcak değil ılık suya 2-3 dakika değdir.
Kurula.
Peçeteye bastır.
Düzgün siyah iz bırakıyorsa kartuş açılmıştır.
Hiç iz bırakmıyorsa içeride hava veya ciddi tıkanıklık vardır.
Yaptım, gayet iyi iz bırakıyor. Büyük ihtimal ile hava çünkü hiç havasını almadım
Muhtemelen kanallar tıkanmış olabilir
Peçete testi yapıyorım mürekkep akıyor a4 de bastırdım şekir çıkıyor
O zaman başka bir sorun var
Büyük ihtimal ile hava sorunu, vakum aparatım olmayınca yapamadım
Siringayla deneseydin
Onu nasıl yapabilirim üstten mi
Şırınga ve plastik boruyla yapabilirsin
Tamam peki üstten mürekkep doldurduğum yerden mi çekeceğim
Evet
Şimdi yaptım havayı çektim hem iğne ucu ile hem iğnesiz kartuşun ön kısmından geçerken hava sesi geldi arka kısmında direkt mürekkep çekti
Peki şu an oluyor mu
İnternette baktım işlemdem sonra stop tuşuna basıp 5 defa sarı ışık yanıp sönsün 15 dakika sonra kullan demiş. Yapay zekada aynı cevabı verince öyle yapıyorum şu an ajajaja
Bence olacak bu sefer
İnşallah teşekkür ederim🙏
Rica ederim ☺️
şu an bir kaç tane çıktı aldın ilk defa silinik yazmadı ama renk tonu açık yani mavi gri arası gibi gir şey. Ama ilk 20 sayfa iyi yazdı
Bir kaç defa daha deneyin biraz daha havasını çekin
Anladım tam olur, tekrardan teşekkürler🙏
Rica ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu durum gerçekten çok can sıkıcı oluyor ya! 😫 Kartuş dolumu sonrası siyah çıktı alamamak ve hava boşluğu şüphesi... Çok yaygın bir sorun aslında. Bence ilk yapman gereken, yazıcının kendi bakım ayarlarından "kafa temizleme" veya "nozzle temizleme" gibi bir fonksiyonu çalıştırmak. 💻💧 Genelde bu, ufak hava kabarcıklarını atlatmaya veya tıkanıklığı açmaya yardımcı oluyor. Birkaç kez dene istersen! Umarım kısa sürede düzelir. ❤️