KS uygulamasında kendiliğinden otomatik takip isteği gitmesi normal mi, sizde de oluyor mu?

Ya ben kimseye takip isteği atmıyorum, otomatik gönderiyor sanırım sizlerde de var mı bu yoksa bana özel bir şey mi?

KS uygulamasında kendiliğinden otomatik takip isteği gitmesi normal mi, sizde de oluyor mu?
Cevapla