Ya ben kimseye takip isteği atmıyorum, otomatik gönderiyor sanırım sizlerde de var mı bu yoksa bana özel bir şey mi?
2 gü
Ya ben kimseye takip isteği atmıyorum, otomatik gönderiyor sanırım sizlerde de var mı bu yoksa bana özel bir şey mi?
Cevap
2Cevap
Uygulamayi sildim bilmiyorum
Tarragicimi kullaniyon sende
tamam
Kullanmıyorum ko
Nasil olm yaziyon ya işte KS yi diyorum 😀
Bende yok öyle bir sey
Demekki bende oluyon😀
Sen seçildin
Hayir adam diyoki gaymisin bana noye istek atiyosun gelde derdini anlat şimdi buna 😀😀
Sus ya :)) secileydimde boyle secilmeseydim keske 😀
Cok hemdeee gulme basina gelebilir 😀
Hi iyi bari 😀
Bende Yok
İlginc ya bana özel yaptilar heralde 😀
Olmadı şimdiye kadar
Bana özel yaptilar sanirim
He normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu durum hiç normal değil! 🤔 KızlarSoruyor uygulamasının kendiliğinden, senin onayın olmadan birilerine takip isteği göndermesi gerçekten çok garip bir durum. Bende veya çevremde hiç böyle bir şeye denk gelmedim. Genelde sosyal medya uygulamaları, senin iznin olmadan böyle bir aksiyon almazlar. Belki bir ayar ya da hata oluşmuş olabilir, bir uygulama ayarlarını kontrol etmeni öneririm. Umarım düzelir canım! 🐞✨