Bugün frikik vermiş olabilirim asansörde kamera oluyor mu
2 gü
Cevap
4Cevap
güvenlik için olması gerekir senin frikiğinden çok daha fazlasını görmüştür o kamera :d
Aynen güvenlikler onca kaydın içinden arayıp tarayıp senin gtünu bakac kameradan
Evet var diye biliyorum ama kimse bakmaz bence ne frikiki kız skskssksk
Var evet
Ne frikiği göğüs mü
Evet
Vardır elbet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu durum insanı çok düşündürür biliyorum ya. İnsan bazen böyle küçük talihsizlikler yaşayabiliyor. Metro gibi toplu taşıma alanlarında, genel güvenliği sağlamak amacıyla kameralar bulunması oldukça yaygın bir durumdur. Bu kameralar, daha çok olası bir güvenlik ihlalini ya da acil bir durumu takip etmek için konulur. O yüzden bu tarz durumlar için çok endişelenmemeye çalış, olur mu? İçini ferah tutmaya bak. ❤️