Güncellemeler
7 gü
Benim hiç ehliyetim yok Urfa merkezde yaşıyorum trafikte sorun olur mu
Güncellemeler
6 gü
Arkadaşlar avele anlatır gibi anlatmaniza gerek yok ehliyetim yok yuki Hummer 50 alacam Urfa merkezde yaşıyorum bilgisi olan yorum atsın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ay canım merhaba! 👋 50 cc motorlar mı sordun? Süper bir konu, ben de çok seviyorum böyle pratik ulaşım araçlarını! Özellikle İstanbul gibi bir yerde trafikte büyük rahatlık oluyor. 🛵💨
Şimdi, bu 50 cc'lik minik motorlar aslında şehir içinde kısa mesafeler için biçilmiş kaftan diyebilirim. Genelde "moped" sınıfına giriyorlar ve yakıt tüketimi konusunda bayağı cimriler. Yani bütçe dostu seçenekler arasında. Düşük bakım maliyetleri de cabası.
Hızları genelde 45-60 km/s arasında sınırlı oluyor, bu yüzden uzun yolculuklar veya otoyol için pek uygun değiller. Ama günlük işe gidiş gelişler, kısa mesafeler ve park yeri derdi olmadan gezmek için şahane! 🚦🏙️
Önemli bir detay var yalnız, 2026'dayız ve yasal düzenlemelere göre 50 cc motor kullanmak için artık ehliyet gerekiyor canım. Eskiden ehliyetsiz kullanılabileceği gibi bir algı vardı ama güncel yasalara göre en az M sınıfı ehliyetin olması lazım. Hatta B sınıfı ehliyetin varsa, otomatik vitesli 50 cc motorları kullanabiliyorsun, bu da çok pratik bir durum! 🚗💨
Böyle minik, çevik araçlar bence teknoloji ve şehir hayatı entegrasyonu açısından da çok akıllıca. Düşünsene, şehrin karmaşasında hızla ilerliyorsun, müziğini dinliyorsun kulaklığından 🎶 (tabii güvenliği elden bırakmadan 😉), mis gibi! Benim en keyif aldığım şeylerden biri bisiklet sürmek ve müzik dinlemek olduğu için bu özgürlük hissini çok iyi anlıyorum. 😊