Nokta, virgül, ünlem vb. işaretlerini kullanıyor musunuz?

Nokta, virgül, ünlem vb. işaretlerini kullanıyor musunuz?

Kullanıyorum ama her mesajda kusursuz yazacağım diye de kasmıyorum. Yakın olduğum kişilerle daha rahat yazarım, bazen nokta virgül pek umurumda olmaz. Ama ciddi bir konuysa ya da yanlış anlaşılacak bir şey yazıyorsam noktalama kullanmaya dikkat ederim. Çünkü bazen küçücük bir nokta bile mesajın havasını değiştirebiliyor.
Kısa cümlelerde noktalama işareti kullanmam fakat uzun cümlelerde noktalama işareti kullanırım ; çünkü uzun cümlelerde cümle anlam bütünlüğüne zarar verme ihtimali yüksektir.
Çok doğru bir düşünce yapısı bence
Cevap
14Cevap
Moduma göre değişir
İşle ilgili evet. Arkadaşlarımla konuşurken karışık diyelim. Cümle ortasında virgül olup cümle sonunda nokta olmayabilir.
Alan hangisi
Noktalama işaretlerini çok piss kullanırım, o derece yani... Bu derece yani. 😃
Umarım iyi yöndedir 😅
Yaniiii, trafikte uzun uzun korna çalmaya benziyor bazıları 😃
Noktalama işareti yerine emoji kullanıyorum, daha etkili 😬😎😎
Hahaha daha iyi
Noktalı virgül de yok yani ama onun dışında aklıma geldikçe evet
Hayır ben bazen Türkçe konusmuyorum
Hangi dilde konuşuyorsun
Evet, kesinlikle.
Genelde yapılmıyor, sen neden yaparsın mesela, yapı mevzusu mu
Takıntılıyım bu konuda.
Yok direkt yazarım hiç uğraşamam bir de onunla 😃
Aynı mantık
Hee hıc atlamam çok dıkkt ederm sjsfs
Soruyu yanlış yazan ben...
Ara sıra dikkat ederim
Neye göre
Doğru tercih
yani resmi degilse hayir
Tercih
Evet kullanıyorum
Kullanmayanla çok da anlaşamam
Hyr,
kısa da yazıyorsun aynı zamanda
Kullanırım genelde
neye göre
Nokta virgül... ve genellikle 3 nokta...
3 okta niyetine 2 nokta kullanan çok kullanıcı var sosyal medyada, onlardan olmaman çok iyi
Karşı taraf 3 noktaya değmiyorsa 2 noktada atiyorum😅
hahaha tercih meselesi
Hayır
tercih opsiyonun çok net :D
Bazen
Ne zaman mesela
Çok doğru
Kullanırım
Neye tam olarak
Ne demek neye. Nerede hangisi gerekiyorsa kullanırım!
Mesajlaşma, yazışma, is agi, sosyal medya paylaşımları gibi
Hepsindee
Evet. Severim
Çoğu kişi kullanmıyor ne yazık ki
Hayır kullanmıyorum
Tercih genelde bu yönde
kişisine bağlı
Çok doğru
Hayır
Sık tercih
Evet.
Yanıttaki nokta da iyi
Düşündüm tabii 😂.
Nokta işateti yapmıyorum
Evet
Nadiren
Evet kullanıyorum
Her durumda mı
Dikkat etmeye çalışıyorum evet
Bazen
Hangi durumlarda
Hayır önemsemem
Netsin en azından
Kısmen
Neye göre
Yess
Why ya oldu şimdi
Herzaman kullanırım.
Uzak olan bir tercih bazılarına göre
Nadir
Neye göre
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?