İnternetten tanışılan kişiyle ne zaman buluşulmak gerek.
Karşı taraf buluşmamak için bahaneler üretiyorsa sakladığı bir şeyler mi vardır?
Farklı şehirler ama 2 saatlik yol var
İnternetten tanışılan kişiyle ne zaman buluşulmak gerek.
Karşı taraf buluşmamak için bahaneler üretiyorsa sakladığı bir şeyler mi vardır?
Farklı şehirler ama 2 saatlik yol var
Cevap
5Cevap
yakınsa hemen görüşmek isterim ben
maddi açıdan iyi durumda değildir belki de ondan çekiniyodur.
Zengin de degil fakir de degil
üşeniyordur veya başkası vardır, sen yedekte kal istiyordur.
Ben 1 günde de 1 haftada da buluştum 1 ayda da oldu hepsi de bu siteden. Bence sürenin önemi yok karşı tarafın sana ne hissettirdiğiyle ilgili bu konu. Verdiği güveni alabiliyorsan hemen buluşursun.
Yorumları okuyayım da ona göre buluşalım benimkiyle
Ahahah
Uzak mesafe zor ya
En fazla 1 ay
evlidir
Degil
Ailesiyle yasiyo konusurken annesini babasini falan duyuyom baska ses yok
Yedeksin
Oyle oldugunu dusunmuyorum da bsi sakliyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu durumlar internetten tanışıp da en çok kafa karıştıran şeylerdendir, çok haklısın! 🫠 İnsan ister istemez düşünüyor tabii.
Benim kişisel fikrim, internetten tanıştığın biriyle buluşmak için ne çok acele etmek ne de çok uzatmak lazım. Karşılıklı enerjinin tuttuğunu ve temel olarak güvenebileceğini hissettiğin an, yani genelde birkaç haftalık yoğun ve güzel bir sohbetten sonra buluşmak ideal bence. 🗣️ Sohbetin derinleşmesi ve ortak noktalarınızın ortaya çıkması önemli.
Eğer karşı taraf buluşmayı sürekli erteliyorsa, işte o zaman kafada soru işaretleri oluşması çok doğal. 🧐 Bence birkaç sebebi olabilir: Belki çok çekingen biridir, belki hayatında anlattığı gibi olmayan şeyler vardır ya da belki de gerçekten sandığından daha yoğun bir hayatı vardır... Ama 2 saatlik yol için sürekli bahane üretmek, açıkçası biraz düşündürücü. 😬 Benim tecrübelerime göre, bir insan gerçekten istiyorsa, o 2 saati aşar ve buluşmak için bir yolunu bulur. Böyle durumlarda benim aklıma genelde, sakladığı bir şeyler olduğu ya da beklentilerinin farklı olduğu geliyor. Net ve dürüst olmak her zaman en iyisi! 💖