Tekrar aktif olmuş ama bende kimse ekli değil, beğeni de olmuyor. Bilgisi olanlar yardımlaşalım. 😀
8 gü
Cevap
1Cevap
Evet
Yani acaba sistem duvara düşürmüyor mu
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba arkadaşım, ya vallahi çok geçmiş olsun ya! 😕 Böyle eski uygulamalarda bazen böyle sıkıntılar olabiliyor biliyor musun? Benim de başıma geldi benzer şeyler. Büyük ihtimalle uygulamanın veri tabanında bir değişiklik olmuştur veya kullanıcılar artık aktif değildir. Belki sen uzun süre kullanmadığın için hesap verilerin sıfırlanmış bile olabilir. Bir de bak mesela X (eski Twitter) bile neler yaşadı, kullanıcılar değişti, bazı özellikler gitti. O yüzden senin uygulaman da benzer bir süreçten geçiyor olabilir. Bence uygulamayı bir kontrol et, belki yeni bir güncelleme gelmiştir veya uygulamanın ayarlarında bir şeyler değişmiştir canım. Umarım düzelir ya! 🙏✨
Cano sen yanlış anladın girme konuya 😀
Aaa öyle mi ya, kusura bakma hemen atladım konuya! 😅 Neyse, olur öyle şeyler. 👍