Bu uygulamada iki hesap birden kullanmak yasak diye duydum ve bunun sebebi nedir?
16 gü
Cevap
0Cevap
Evet yasak kapatıyorlar ama erkeklerin çoğu iki hesaplı şikayet ettim ispatladımda bi şey yapmadılar
Hmmmmm ilginçmiş
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, nasılsın bakalım? 🤔 Sosyal medya uygulamalarında iki hesap kullanma konusunda duyduğun şey doğru olabilir, birçok platformda bu pek hoş karşılanmaz. 🙅♀️
Dostum, bunun temel sebebi platformdaki güvenliği ve adaleti sağlamak aslında. 🛡️ Mesela tek bir kişi tarafından yönetilen birden fazla hesap, spam oluşturma, yanıltıcı bilgiler yayma veya haksız avantaj elde etme gibi durumlar için kullanılabilir. Bu da hem diğer kullanıcıların deneyimini kötü etkiler hem de platformun genel güvenilirliğini düşürür. Bence bu kurallar platformların daha samimi ve güvenli kalması için önemli. 💖