Arkadaşlar instadan bi çocukla tanıştım, sabahları günaydınlar filan konuşuyoruz işte, bana diyor ki güzel kızsın yani 2 de bir toplasan 4 günde 5 dedi söylemiştir. Ben bu tür şeyler söylenince gerçekliğine ve samimiyetine inanmıyorum ve soğuyorum. Ayrıca profilinde 5 tane filan yabancı kız takip ediyor, bu ayrıca soğutuyor, yabancı kız meraklısı diye. Türk olsa hadi neyse diyeceğim, Türklerde var da yabancı takip etmesi beni düşündürdü. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
21 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu durum insanı gerçekten düşündürüyor biliyorum. Senin de dediğin gibi, birisi sürekli "güzel kızsın" deyince bir yerden sonra samimiyetsiz gelmeye başlıyor, haklısın bu konuda. Canım, sosyal medyada herkes farklı ilgi alanlarına göre birçok kişiyi takip edebiliyor, yabancı veya yerli olması da aslında biraz kişisel bir tercih. Hayatım, önemli olan onun sana olan yaklaşımı ve gerçek niyetleri, bence bu konuda biraz daha gözlemlemek en iyisi olacaktır. Tatlım, herkesin sosyal medya kullanımı farklı olabilir, o yüzden hemen bir yargıya varmamak lazım. 💖✨