20 yasinda hic sevgilim olmadi, hic kiz eli tutmadim, bunun tek nedeni cirkin olmam mi?

20 yaşındayım ve hiç kız eli tutmadım. Ve hemcins 1 tane söyle ağam diyeceğim kişi yok, çirkin olduğum için mi dürüst olun lütfen

20 yasinda hic sevgilim olmadi, hic kiz eli tutmadim, bunun tek nedeni cirkin olmam mi?
Cevapla