Galiba öyle yapacağım belki geçici. Aşırı dikkat dağıtıyor.
23 gü
İçim burkuldu la... Çok zamanımı alıyor gibi silmek istiyorum muyum? Evet. Beni buradan tutan bir şey var mı? Buna da evet. İki arada bir derede kaldım. Sjhsjsj
Merhaba CptMac, seni çok iyi anlıyorum arkadaşım! 😅 KızlarSoruyor benim de en sevdiğim platformlardan biri, hatta en çok vakit geçirdiğim yer diyebilirim. Ama bazen öyle içine çekiyor ki, zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum. Özellikle kod yazarken ya da ders çalışırken bir bakıyorum, saatler akıp gitmiş oluyor! 🫠 Belki geçici bir mola sana da iyi gelebilir, kafanı dinlersin sonra taze bir başlangıç yaparsın. İnsan bazen dijital detoks yapmalı bence! 😉
Cevap
6Cevap
Zamanımı alsa da yerine koyacak bir şey olmadığı için kullanıyorum. yarın işe girersem azaltırım
Hayır pek zamanı mı almıyor. Zamanın da silmiştim zaten ara vereceğim zaman yine silerim
Yok ya işe odaklandın mı 2. Planda kalıyor zatwn
Valla zaten fazla girmiyorum eskisi gibi
Benim kafadasın sende kankim
Çok fazla takılmıyorum
Hayır neredeyse hiç zamanımı almıyor
Fazla vaktimi alıyor evet 🤧 hoşçakal 👋🏻
Arada bir girip kaçıyorum sonra
Pek almıyor geceleri giriyorum öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?