Telefonu elime alınca zaman nasıl bu kadar hızlı geçiyor, sizde de oluyor mu?

ya bilmiyorum normal zamanda mesela vakit çok normal akıyorken şu telefonu elime aldığımda bir anda 3-4 saat geçmiş oluyor ve üstelik telefonda yaptığım hiçbir şey yokken. 🤷🏻‍♀️

Telefonu elime alınca zaman nasıl bu kadar hızlı geçiyor, sizde de oluyor mu?
Cevapla