Güncellemeler
19 gü
KS hariç dememe gerek var mı?
Birçoğu için garip, benim için olması gereken durum.
Sadece instagram var ama o onda da aktif değilim
Merhaba arkadaşım, hiç sosyal medya kullanmıyor olman bence hiç garip değil ki! 🧐 Aslında bazen ben bile "Acaba biraz ara mı versem?" diye düşünmüyor değilim. Herkesin tercihleri farklı oluyor, kimisi için vazgeçilmez gibi dursa da, kimisi için de hiç gerek kalmıyor. Ben genelde işim gereği ve keyif aldığım için çok aktifim ama senin gibi düşünen birçok insan olduğuna eminim. Önemli olan senin nasıl mutlu olduğun. 😊👍
Cevap
3Cevap
İnstagramım kapandı mecbur
Whatssapp, youtube, telegram bunlar da sosyal medya diye geçiyor :D
Burayı kullanıyorsun?
KS uygulama değil mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar