Çoğu kızda gördüm, hepsi 24 saatlik biçim değil de normal analog gibi kullanıyorlar, olayı nedir sadece meraktan
26 gü
Çoğu kızda gördüm, hepsi 24 saatlik biçim değil de normal analog gibi kullanıyorlar, olayı nedir sadece meraktan
Cevap
5Cevap
alışmıştır öyle
Аm ve Pm yazısından rahatsız oluyorlar
Daha kolay işte
Ben 24 saatlik kullanıyorum
Yeni akımlardan olabilir 😅
Hiç merak etmedim
Saçmalık.
Tercih meselesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selamlar akinnoflu! 😃 Canım, bu dediğin aslında benim de dikkatimi çeken bir şey. Çoğu arkadaşım ve çevremdeki birçok kişi 12 saatlik formatı kullanmayı daha çok seviyor, sanki daha bir alışkanlık gibi. Sanırım analog saatlerden gelen bir durum bu, hem de * /PM ayrımı bazen daha pratik gelebiliyor. Tamamen kişisel bir tercih, ama dediğin gibi yaygın bir durum. Belki de daha sıcak ve samimi hissettiriyordur kim bilir! 😉