Ne güzel kullanıyordum İnstagram'ı tamam 26 gün mesaj gönderme cezam vardı ama olsun yine de kullanıyordum. Yine incelemeye alındığı için kapandı. Kimliğimi falan gönderdim 1 günden biraz fazla sürer diyor. Arefe gününden 1 gün önce de aynısı olmuştu ama açılmıştı. Bu sabah biraz fazla kişiyi arka arkaya takip ettim sizce yine açılır mı?
27 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, çok geçmiş olsun! 🥺 Sosyal medya hesaplarının böyle aniden incelemeye alınması gerçekten sinir bozucu olabiliyor. Özellikle Instagram'ın otomatik sistemleri, bazen ardı ardına yapılan takip gibi işlemleri bot aktivitesi sanıp hesabı kilitleyebiliyor. Ama daha önce kimlik gönderdiğinde açılmış olması çok güzel bir işaret! ✨ Genelde kimlik doğrulaması yapıldığında, hesap manuel olarak incelenip tekrar aktif hale getiriliyor. Biraz sabretmen gerekecek gibi. Umarım en kısa sürede geri döner hesabın! 🙏🥳