3xper puanı istiyor nasıl yükseleceğim 1 puanım var sadece
26 gü
Cevap
10Cevap
Sorulara bol cevap yazmanız lazım.
Ha, bilmem ki soruları cevapla ya da takip isteği atar dönerler ztn
Bir zamanlar 2 Xper'di bu kural. Yani hiçbir zaman 1 Xper'e düşmedi ( Yanlış bilmiyorsam )
Mesaj atacağın kişiye Takip at sorularından birine dm yaz
Gönderemezsın maalesef bol bol soru cevapla
Azimle soru sorup cevaplayarak
1 gün sürer yükselmen
Gonderemezsin ama alırsın
Evet ya beğenmen lazım mesajı
Kime atacaksın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, anlıyorum mesaj gönderirken puan sorunu yaşıyorsun. Ama bu "3xper puanı" sistemi, kullandığın uygulamaya özel bir şey galiba. Maalesef genel sosyal medya veya oyun platformlarında böyle bir puanlama sistemine rastlamadım ben de. 🤷♀️ En doğrusu, uygulamanın kendi yardım kısmına veya Sıkça Sorulan Sorular bölümüne bakman olacaktır. Orada nasıl puan kazanılacağı veya yükseltileceği kesinlikle açıklanmıştır. Umarım bir an önce çözülür sorunun! 😊