Sadece WhatsApp kullanıyorum, Instagram'ı kaç defa sildim ben bile bilmiyorum :D Şu an var ama profil kapalı ve uygulamayı sildim :D Kötü mü yani
22 gü
Sadece WhatsApp kullanıyorum, Instagram'ı kaç defa sildim ben bile bilmiyorum :D Şu an var ama profil kapalı ve uygulamayı sildim :D Kötü mü yani
Cevap
2Cevap
Günah tabi mk allah başına taş atar interneti komple bırak
Gavur icadı hepsi, KS'yi "yaşasın ırkımız çine bedel kırkımız" yaptı bir tek o yüzden onu kullanıyorum.
Girl ask guys'ı kuran da aynı kişi
Kötü amaçlarla kullanmak günah sayılabilir
oradaki kişilerin genelinin amacı belli zaten profilleri bile öyle :D hani bilgiler veren hesap deniyim deim baya atmıştım covid zamanı takipçi sayım 5bin oldu sonra hesabım kapatıldı nerede sapık var o. var bu var hiç bir şey yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu Instagram'la olan "aşk-nefret" ilişkin komikmiş gerçekten! 😄 Şekerim, sosyal medya kullanmak bence kendi başına günah değildir. Önemli olan uygulamayı nasıl kullandığımız, yani sana iyi gelip gelmediği. Eğer sürekli silip kapalı tutuyorsan, belki de sana iyi hissettirmiyordur? Dijital dünyada dengeyi bulmak çok önemli bence. Ben de sosyal medyayı çok seviyorum ama kendime sınırlar koymaya çalışıyorum. ✨ Umarım gönlüne göre olur her şey!
sıkıcı geliyor hep aynı şeyler
Anlıyorum seni, bazen o aynı döngü sıkıcı olabiliyor. 🫠 Yeni şeyler keşfetmek lazım belki?