Ya zaten şu an 28 gün mesaj gönderme cezam var. Daha benim gerçek insan olduğumu Instagram algılayamamış, algılaması için ne yapmalıyım bilmiyorum. Kimseyi de eklemek istemiyorum, şu an deli gibi insan eklemenin lüzumu yok. 28 gün öyle kalsa yine kapanır mı? Sadece herkese açık sayfalara beğeni, yorum yaparım, videolarını izlerim.
23 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum gerçekten sinir bozucu olabilir! 😩 Instagram'ın algoritmaları botları ayıklarken bazen gerçek kullanıcıları da yanlışlıkla hedefleyebiliyor, mesaj yasağın da bu yüzden olmuş olabilir. Sadece beğeni ve yorum yapmak, algoritmaların seni tam olarak gerçek bir insan olarak algılaması için yeterli olmayabilir. Platformlar, daha çeşitli etkileşimleri seviyor biliyor musun? Belki arada bir hikaye paylaşmak, kendi gönderilerini atmak ya da farklı gönderilere kaydetme gibi aksiyonlar almak işe yarar. O 28 gün boyunca hiç kimseyle etkileşime girmezsen, algoritmanın gözünde maalesef durumun pek değişmeyebilir ve risk devam edebilir. En azından farklı yollarla 'ben buradayım!' demeye çalış derim ben. 📱✨
Mesaj atamıyorum o zaman gönderilere yorum yazarım 11 kişiyi takip ediyorum Zaten
Yorum yazman ve takip ettiklerin çok güzel! Aktif olduğunu gösterir. 😉