Yapayım selam123 de geçsin tarzı mı, daha güvenli mi?

Yapayım selam123 de geçsin tarzı mı, daha güvenli mi?

Yıllar önce internet kafede çalışıyordum. Yeni yetmeler gelip Facebook instgram filan açmak istiyorlar. Yardım ediyorum şifreler cok basit.
Bende şifreyi kendim oluşturdum. Başına sonuna işaret koydum sayı koydum. Halledip gönderdim.
Eğer muhatap çok değilse şifreler aynı olabilir ama çok ise şifrelerin aynı olması problem
Benim zordur.
Kolay 😅
Aa bu ne demek, hiç anlamam 😜
Cevap
6Cevap
Zor bazen kendim bile hatırlamıyorum koyduğum şifreyi 😁
Aynı durum desem
Bir hacker her türlü ulaşır hesabınıza istese sadece biraz zaman alır
Hackerlar güzeldir güzel
😂 sende hacker misin yoksa
Orta ya. Ama bazen çok saçma şeyler yaparım. Ben bile unuturum.
Örnek yazsana, çok merak edici
Mesela reklamda gördüğüm saçma bir marka ismi yapabilirim
Soyisim ve dogum tarihi bu kadar. Öbür türlü aklımda kalmıyor
Zor ama her yerde şifrem aynı yoksa unutuyorum
İki adımlı doğrulama açık benim de şifreler genelde aynı
Çok çok kolay beni tanıyan bilir 🤣
Hemen tanışalım web site kullanıcıları ile 😜
Ahahauha hayatımı da anlatmam kimseye
Üzülelim de öyle tanışalım 😂
İnternetin arkasında ki şifreyi kullanıyorum djcnv
Bi de azıcık daha kolay sanki
Kolay yoksa unuturum
En kolayı hangisi sence
Mesela ben ismimin yanına 1221 kattım
İsmin kendisi yalnız olmadığından olmasın?
Evet ama sayıları kolay sonucta😊
Fark etmez özel korunuyor
kolay ele geçiren olursa bir tarafına sokabilir
Kolaydır genelde
Ne açıdan
Yani kattığım şifreler diyorum kolay oluyor daha kolay aklıma gelmesi açısından
Tercih mevzusu da desene
Kolay
Kesinlikle
Zorr
Zor dur
bir zor şifre örneği yazsana merak ettim
Yazamamm
Zorr
Bazılarına çok kolay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?