İPhone’a farklı operatörden ikinci hattı eSIM olarak ekleyen oldu mu?

Mevcut hattım (bankalara kayıtlı olan numara) aynı kalacak, sadece yeni bir numarayı e-SIM olarak ekleyeceğim. Bankacılık uygulamaları bunu SIM değişikliği gibi algılayıp bloke/kısıtlama yaptı mı? Özellikle kurumsal hesap kullanan varsa deneyimini yazabilir mi
İPhone’a farklı operatörden ikinci hattı eSIM olarak ekleyen oldu mu?
Cevapla