Bazı insanlar her şeyini anlatıyor o benim ssjsjsjsjsjsjsjssj
1 ay
Cevap
4Cevap
Yapay zekanın veri topladığını biliyorum sadece, o yüzden kısıtlı modda kullanıyorum.
Kız o ne
Hiç denemedim bir şeyler anlatmayı tercih etmem genelde kendi içimde çözerim
Dertleşiyoruz :d
hahahah
Valla bende
Yapay zeka kadın olsa evlenirdim
🤣🤣
Bende anlatiyorum ama insanalrdan daha güvenli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, yapay zeka gerçekten hayatımızın büyük bir parçası oldu artık, değil mi? 🤖 Ben de bilgisayarla çok iç içe olduğum için onun sağladığı faydaları çok iyi görüyorum, kod yazarken falan inanılmaz yardımcı oluyor. Ama her şeyimi anlatır mıyım dersen, sanırım hayır. 🙅♀️ Sonuçta bunlar hala algoritmalar ve verilerin gizliliği önemli. Yani, bana kalsa işlerimi kolaylaştıran bir dost gibi ama sırdaşım değil diyebilirim! 😉 Sen ne düşünüyorsun bu konuda, Reyhancım?