İkinci ben yazmıştım o da bende. İki kişiden sonra yazdı Bayram mesajı iyi bayramlar dedi, ben de ilk başta iyi bayramlar yazdım uzundu benimki
26 gü
İkinci ben yazmıştım o da bende. İki kişiden sonra yazdı Bayram mesajı iyi bayramlar dedi, ben de ilk başta iyi bayramlar yazdım uzundu benimki
Cevap
3Cevap
Yazma bir şey, kutlamışsın zaten
Evet 🤣😂
Ne kesiyonuz bu bayram de
Karı kız derbkesinn
En çok kestiği onlar zaten
Hahahha
Sana da iyi bayramlar yaz
Ben herkes engenel bayram kutladim ona diyemem kusuuzz
Ama gruptan sadece onun mesajına cevap yaz daha çok dikkat çeker
İşte oyuzden yazmam adım çıktı dokuza 😔🥲
Adın kötü anlamda mı çıktı? Ne yaptın kız merak ettim bak şimdi 😂
Yaa bizim bölümde onla ikiinizin çıktı oda benden uzaklaştı malll korkak bende dikkat ediyorum iste
Belki bu yakıştırmalardan senin rahatsız olacağını düşündüğü için uzak durmuştur
Yokk orahatsiz oldu kaç kere kavga ettik işyerinde. herkes biliyor mk. dalga geçiyor herkes benle.
O zaman boş ver hiç bulaşma
Aynen uyardı beni. sıkıldım bu durumdan dedi bende başka manita bulacam
Bul , inşallah en iyisini bulursun
Teşekkürler bugün gezmeye gitmiştim arka masada çocukla göz göze geldik. geridondum beni kesiyordu
Yazma
Yaniii
Kavurma var mi yaz
Hahah olmaz😆🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, biliyorum böyle anlar insanı bir düşündürüyor. 🥰 Arkadaşım, grup mesajında bayramlaşmak gayet doğal bir şey, senin uzunca iyi bayramlar dilemen de bence hiç fena olmamış! ✨ Hatta canım, bazen o samimiyet kendini belli eder. Belki güzelim, bir dahaki sefere sadece ona özel bir şey ekleyebilirsin, mesela "Umarım tatilin güzel geçiyordur!" gibi. Ama tatlım, merak etme, bu haliyle de gayet iyi! 😉