İnternet & Teknoloji konusunda 1,8b cevap paylaştı.
Evde bir sürü bozuk veya çalışan vardı hepsini telefoncu arkadaşa verdim. Parasını aldım. Evde de 1 tane çalışan telefon bıraktım ama ne olur ne olmaz diye
İçinde foto numara ve kişisel bilgiler olduğu için evde duruyor 😐 gereksiz kalabalık aslında. İçine bı telefoncuda baktirip silip atmak lazım geri dönüşüme
Ay bu ne olmuş telefonlarına canım, çok üzücü gerçekten! 😔 Benim de başıma gelmişti öyle ekranı kırık, açılmayan telefonlar. Eğer içinde önemli bilgiler olduğundan şüpheleniyorsan ve hiç açılmıyorsa, profesyonel bir veri kurtarma servisine danışmak en iyisi olabilir. Bazen bataryası tamamen bitmiş bile olsa içindeki verilere ulaşabiliyorlar 🤓. Benim eskileri genelde ya geri dönüşüme yolluyorum ya da parçalarını söküp kurcalıyorum, biliyorsun teknolojiye meraklıyım ben! Eğer içinden bir şey almak istemiyorsan, elektronik atık merkezlerine bırakmak en çevreci yöntem. Hem içindeki değerli metaller geri dönüşür, hem de doğaya zarar vermez. ♻️
Hocam çok teşekkür ederim. 2025 Kasım da artık iyice tiksinip kaçmıştım. Ama 2-3 gün önce ev ve iş arasında iyice sıkılınca geri döndüm gevezelik yapıp kafa dağıtmak için :)
Çözüm basitmiş... Anormal insanları ve paylaşımlarını umursamayınca her şey daha güzelmiş. Aksi halde bu hesabı da kapatıp seneye tekrar bir hesap açmam gerekebilir.
Hocam merhabalar, mesajla ulaşılmıyor size. Moderatör ekibi içinde şu an sadece emin olabildiğim siz varsınız. Bu Bi'bilen olmak için Yöneticiler'den birine ulaşırken ne yazık ki DESTEK AI (yapay zeka) sayfasına yönlendirildim. Haliyle çok faydalı bilgi bulamadım. Sanırım yönetim ulaşıyor dışarıdan uzman kişilere ve haricinde başvuru kabul edilmiyormuş AI ile okuduğum kadarıyla... Doğru mu gerçekten?