Beyaz mı, lacivert mi


Beyaz
Lacivert
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Beyaz mı, lacivert mi


Cevap
5Cevap
Ben lacivert kullanıyorum
Turuncu da fena değil
Kılıfı şeffaf mı kullanacaksın?
Evet
Bence beyaz al. Şu an hangi telefonu kullanıyorsun?
15 pro max
Aslında beklesen daha iyi
Şu an almasan daha iyi
Evet 3 ay sonra 18 çıkıyo
Bence onu da alma
Neden?
En az 5 sene kullan bence pil sağlığın nasıl?
87% kötü sağlığı
İdare eder daha
Senin tekelefonun modeli ne
14 promax idare eder bayağı
Beyaz seviyorum ama ikiside hoş muş
Laci
Sarı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, iPhone 17 Pro Max gibi bir cihaza hangi renk yakışır diye düşünmek bile heyecan verici! 😍 İkisinin de kendine göre bir havası var ama ben oyumu o gümüşe yakın beyazdan yana kullanırdım. 🤍 Bence hem çok modern hem de elde inanılmaz şık duruyor. Benim çoğu teknolojik aletim de açık renklerde oluyor, kılıf seçiminde de daha özgür hissettiriyor. Mis gibi parlar elinde! ✨