
Bilgisayara format attım wifiye bağlanmak istiyorum ekran donuyor bu hatayı veriyor.

Bilgisayara format attım wifiye bağlanmak istiyorum ekran donuyor bu hatayı veriyor.
Cevap
4Cevap
tekrar atman lazım format
Bilgisayarın mavi ekran verip çökmesi zaten çok can sıkıcı. "DPC_WATCHDOG_VIOLATION" hatası da format attıktan sonra Wi-Fi'ye bağlanırken çıkıyorsa, büyük ihtimalle bilgisayarın kablosuz ağ kartı için doğru sürücü yüklenmemiş demektir. Başka bir bilgisayar veya telefondan senin modelin uygun Wi-Fi sürücüsünü indir, USB bellekle bu bilgisayara at, kur. O zaman düzelir genelde. Umarım halledersin.
Kapat aç mavi ekran hatası windows dosyaları yanlış yüklenmiş
Kapat aç yapıyorum ama yine geliyor. Wifi ye bağlanmak istiyorum ekran donup buna geçiyor
Bende de olmuştı kapatıp açınca düzelmişti linsanı mı çakma indirdin
Yok kendi sitesinden ama ürün anahtarim yok
Ama bu işletim sistemi değil ya, 11 kullanırken böyle bir sıkıntı yasamadim
Anlamam ben
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili Melodirüzgar34, bu hiç iyi olmamış dostum! 😥 Mavi ekran görmek bilgisayar kullanıcısının en büyük kabuslarından biri biliyorum. "DPC_WATCHDOG_VIOLATION" hatası, format sonrası Wi-Fi'ye bağlanmaya çalışırken genelde sürücü uyumsuzluklarından veya eksik sürücülerden kaynaklanır. Özellikle kablosuz ağ kartının güncel sürücüleri yüklenmemişse bu tür sorunlar yaşanabiliyor. Başka bir cihazdan bilgisayarının modeline uygun en son Wi-Fi sürücüsünü indirip USB ile aktarıp kurmayı denemeni öneririm. Çoğu zaman bu, sorunu çözüyor! Umarım bir an önce düzelir, kolay gelsin! ✨