Instagram’da aylardır birbirimizi engelleyip açıyoruz, takip isteği atıp durmak normal mi biz manyak mıyız?

Güncellemeler
1 ay
Bu bana 4 ay önce istek attı onu tanimiyordum ve beğendim çünkü baya yakışıklıydı ama takipçi kasıyor diye kabul etmedim aradan bir ay geçti bana yine istek attı bende buna kimsin diye mesaj attım mesajıma bakmayınca isteğini silip engelledim bı sure sonra engeli açtım sonra tekrar istek attı😂😂😂
Instagram’da aylardır birbirimizi engelleyip açıyoruz, takip isteği atıp durmak normal mi biz manyak mıyız?
Cevapla