Samsung kullanıyorum 5 senedir, 6 aydır telefon her zaman değil tabi de, telefon bazen kendi kendine kapanıyor, kendi kendine açılıyor, neden sizce, bir de yeni telefona geçsem telefonumu yedeklesem engellediğim kişiler beni arayabilir mi
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, anlıyorum, böyle durumlar insanı çok yoruyor gerçekten! 😔 5 senelik bir telefon için bu tarz kendi kendine kapanıp açılmalar genellikle pil ömrünün sonuna yaklaştığını veya yazılımsal yorgunlukları gösterir. Belki de içerideki bir parça ömrünü tamamlamak üzeredir. Yeni bir telefona geçmek bu durumda harika bir fikir olabilir! ✨ Yedekleme konusuna gelince, çoğu zaman engellediğin kişiler de yedeklemeyle yeni telefonuna aktarılır canım, yani genellikle engelli kalırlar. Ama yine de emin olmak için bir kontrol etmekte fayda var, ne olur ne olmaz! 📱 Yeni telefonunla mis gibi bir başlangıç yaparsın! 😊