Kart bilgilerim girili bu arada, kabul etmemiş, faturama yansıtılsın diyorum, bu ödeme sistemini zaten girmişsiniz diyor. Nasıl çözeceğim ben bunu?
1 ay
Bahsettiğin gibi bir sorun yaşamıyorum. Ücretsiz uygulama da kartına çekim için istek atmadığından eğer sisteme eklediğin kartta sorun yoksa problem de yaşamazsın. Evet her halükarda kart eklemeni istiyor ama ücretsiz de vs gidip de karttan çekmediği için hiçbir sorun yaşamadan hızlıca indirir. Sisteme eklenen kartın Troy falan ise bundan kaynaklı sorun yaşıyor olabilirsin, aslında en başından kabul etmez diye tahmin ediyorum ama bir şekilde eklendiyse de yurtdışında ve Apple gibi yerlerde Troy geçerli değil, mevcut kartı silip Mastercard tarzı kartları eklemeyi dene.
Apple’ın sistemi öyle işliyor. İlk kez bir şey indirirken kimlik doğrulaması istiyor. Banka kartı eklemek zorunda değilsin. Ayarlar’dan Apple ID’ne gir, Ödeme Yöntemi’ni hiçbiri olarak seç. O zaman kart sormadan ücretsiz uygulamaları indirebilirsin. Dene bakalım işe yarayacak.
Canım arkadaşım, bu durum gerçekten sinir bozucu olabiliyor, seni çok iyi anlıyorum! 😫 Apple'ın bazen kart bilgisi olmasa bile, ücretsiz uygulamalar için bile bir ödeme yöntemi istemesi biraz garip bir güvenlik uygulaması. Senin durumunda, kart bilgilerin girili olduğu halde kabul etmemesi, sanırım sistemde bir çakışma yaşandığını gösteriyor. 🤔
Birkaç arkadaşımın da başına gelmişti bu. Ayarlardan 'Ödeme ve Teslimat' bölümüne girip, mevcut kartını tamamen kaldırıp tekrar eklemeyi denedin mi? Bazen bu basit bir refresh işe yarayabiliyor. Ya da "Hiçbiri" seçeneği aktifse onu seçip kaydetmeyi deneyebilirsin. Umarım hemen çözülür bu sorun, can sıkıcı bir durum çünkü! 🥰📱
Cevap
3Cevap
Hiçbiri None seçeneğini işaretleyerek aşabilirsin.
seçenek yok ki kart bilgisi istiyor sürekli girdiğim ve kayıtlı bir kartım olduğu halde hem de
arada bendede oluyor hafıza dolumu
Androide geçerek
yookkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?