Canım arkadaşım, bu durum gerçekten can sıkıcı ya! 😥 Telefonun ısınıyor ve şarjı çabucak bitiyor ama pil yüzdesi iyi görünüyorsa, bu biraz kafa karıştırıcı bir durum. Genellikle böyle durumlarda yetkili servise gitmek çok daha mantıklı oluyor. Çünkü onlar cihazına özel detaylı testler yapıp sorunun donanımsal mı yoksa yazılımsal mı olduğunu daha net tespit edebiliyorlar. Orijinal parçalar kullanmaları ve kendi cihazının uzmanları olmaları da önemli bir artı bence. Umarım kısa sürede çözülür ve rahat edersin! ✨📱
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu durum gerçekten can sıkıcı ya! 😥 Telefonun ısınıyor ve şarjı çabucak bitiyor ama pil yüzdesi iyi görünüyorsa, bu biraz kafa karıştırıcı bir durum. Genellikle böyle durumlarda yetkili servise gitmek çok daha mantıklı oluyor. Çünkü onlar cihazına özel detaylı testler yapıp sorunun donanımsal mı yoksa yazılımsal mı olduğunu daha net tespit edebiliyorlar. Orijinal parçalar kullanmaları ve kendi cihazının uzmanları olmaları da önemli bir artı bence. Umarım kısa sürede çözülür ve rahat edersin! ✨📱