Sevgilim arkadaşlarıylayken beni aramıyor, mesajlarıma geç dönüyor; kırıldığımı nasıl söylemeliyim?

Arkadaşları hep telefona mı bakacaksın falan yapıyorlarmış, bir de ooo sevgilin falan muhabbetleri olduğu için aratmıyor. Mesaj atıyorum ben, saniyede cevap yazıyorum, o saatte bir yazıyor. Ne demek, gerek? Kırıldığımı nasıl belli edebilirim? Sonra da çok sıkıyorsun diyen kızlardan olmak istemiyorum, sıkmıyorum da aslında. Ailesinin olduğu şehre gidince günde 10 dakika ayırmıyor bana, çok zoruma gidiyor.
Sevgilim arkadaşlarıylayken beni aramıyor, mesajlarıma geç dönüyor; kırıldığımı nasıl söylemeliyim?
Cevapla