Görüntülü sohbet ve telefonda konuşmayı sevmiyorum, bu yüzden iletişim kopukluğu yaşamak normal mi?

Arkadaşlar ben görüntülü sohbet sevmiyorum arkadaşlarım ve sevgilimle bu sebepten aram açıldı ya abi bir yerde buluşuruz otururuz amenna ama ben telefonda konuşmayı da sevmiyorum görüntülü sohbet etmeyi de sevmiyorum bu sebepten aram açıldı herkesle ben de rest çektim herkes kendi bilir kimse için kendimi değiştirmem ben dedim yani şu 7/24 görüntülü arayanlara diyorum bqqqqkmu var
Görüntülü sohbet ve telefonda konuşmayı sevmiyorum, bu yüzden iletişim kopukluğu yaşamak normal mi?
Cevapla