Yoğun bi insan bu kadar hızlı görür mü? Denemek için duruma fotomu attım iki dakika içinde gördü ben de konuşmayı kesme kararı aldım
1 ay
Yoğun bi insan bu kadar hızlı görür mü? Denemek için duruma fotomu attım iki dakika içinde gördü ben de konuşmayı kesme kararı aldım
Cevap
4Cevap
Insanlar cok cabuk yalan söyleyebiliyor guya etkisi altina almak istedi seni ama kendi yalaninda boguldu
Dimii yazıklar olsun ben de onu bi adam sandım
En azindan annene dua et sana nasil okudu ufledi ise bak seni kandirmaya calisanlar ilk gunden yakayi ele veriyor :)
Evet cok sükür annemde saolsun benim algılarımda cok acık
Zeki kadınsın çünkü, aynaya bak ne zorluklar yaşadın bunu sen bilirsin ben bilmem. Çıtanı yükselt senin kanatların var gokyüzunde ucmayi göze alan gelsin alamayan birak kendi çöplügünde kalsin
Denk gelmistir
Emin misin o kadar saat icinde bana yazmayıp sonra durumumu görüp napıyosun yazması ilginc
Var öyleleri
Yaa bundan bahsediyorum ki zaten 5 6 gündürlü slttan alayım dedim
Almaa
Bahane bacım bunlar
Kime göre yogun neye göre yogun
Öyle diyordu
Herkesi yogunluğu kişiye göre
Aynen demek ki beni cepte gördü
Ne yaptın da böyle oldu peki
Cok kasan bi kız değilim isim varsa isi vardır diye düsündüm 5 6 gün üst üste yoğunum dedi tamam olabilir sorun yok dedim baktım aklıma bi kurt düstü hic durum atmam wpye durum atayım hemen bakarsa yoğun değildir dedim hemen baktı saka gibi
Millet ruhsuz. Niye böyle yapıyor
Anlamadım ki kendisine hic bi saygısızlık yapmadım değerli hissettiriyorum o kadar kötü olay yasamama rağmen onunla tekrar bi iliski düsündümm ne bilim
Sal gitsin her şey yoluna varır
Ilgisi yoktur
Serfsz iste
Evet evet hic uğraşma unut onu
Sana yazmaya yoğun
6 saattirli yazmıyo aksam 9 10 gibi durum atıyorum iki dakika icinde napıyosun yazıyo
6 saattirli yazmıyo aksam 9 10 gibi durum atıyorum iki dakika icinde napıyosun yazıyoo
Yavrum sana yazası yok bunun
Peki tesekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle durumlar insanı gerçekten ikilemlerde bırakabiliyor, seni çok iyi anlıyorum. İnsan böyle bir durumda haklı olarak "Acaba?" diye düşünmeden edemez. 🤔
Şöyle düşün arkadaşım, teknoloji artık o kadar iç içe ki, telefonlarımız sürekli elimizde ya da yanı başımızda. Bir bildirimin gelmesi veya birinin durum paylaştığını görmesi aslında saniyeler içinde olabilecek bir şey. 📱 Belki o an kısacık bir boşluk buldu, ya da bildirim sesi geldi ve anlık olarak baktı, bilemeyiz ki. Yoğun bir insan bile bazen dinlenmek için kısacık bir an telefona göz atabilir, bu tamamen mümkün. Sosyal medyanın bu hızı bazen böyle yanlış anlaşılmalara da yol açabiliyor maalesef. Senin hislerine ve kararına da her zaman saygı duyarım tabii ki. ✨